— Servicii
Hărți Procedurale
Serviciile noastre de marketing online garantează standardul de calitate optim atât la nivel național cât și internațional. Pe lângă tehnicile și procedurile standardizate și gata de acțiune, am creat o hartă simplă care documentează pe scurt procesul fiecărui serviciu. Gustă din aroma noastră de marketing și vezi dacă îți place.
Etapele de colaborare cu clienții
1. Contact
Ne contactezi prin metoda preferată de tine și îți răspundem la întrebări, apoi putem trece la pasul următor
2. Discuție Inițială
Vom avea o discuție preliminară în care analizăm potențialul dezvoltării afacerii dvs. în online
3. Data
Veți completa un formular cu privire la toate datele relevante despre afacerea dumneavoastră (Obiective, Strategie Curenta, Profit, etc.)
4. Diagnostic
Analizăm situația curentă și definim posibilitățile de dezvoltare in piață
5. Strategie
Creăm un plan de acțiune și vă explicăm detaliile strategiei
6. "The Real Deal"
De aici începe colaborarea noastră oficială, în baza unui contract
Web design
1. Discuție inițială
Întâi de toate avem grijă să luam în considerare dorințele dumneavoastră la nivel de design si funcționalități
2. Analiză Piață
Verificăm detaliile concurenței și a celor mai buni din piața, pentru a realiza un produs conform standardelor și apoi să-i adăugăm “ceva-ul”
3. Stabilirea funcționalităților
În funcție de nișă se stabilesc o serie de funcționalități necesare (Clinică, Restaurant, Magazin Online etc.)
4. Realizarea
Venim la dumneavoastră cu un produs preliminar și facem daca este nevoie modificările dorite
5. Optimizare
Există mai multe nivele de optimizare, de care ne vom ocupa pană când produsul va fi perfect
6. Adaptare
Facem în așa fel încât experiența clienților să fie optima indiferent de device-ul folosit
7. Instruire
Creăm un tablou de comandă personalizat și realizăm un training cu privire la utilizarea lui
8. Integrare
Implementam modalitățile necesare de tracking al datelor de la Facebook și Google
9. Content Marketing
Ne ocupăm de site-ul tău într-un mod sistematic pentru creșterea sa organică
Search engine optimization
1. Audit SEO
Analizam practicile actuale și descoperim punctele de intervenție și de îmbunătățire
2. Setup Tehnic
Asiguram configurarea tuturor instrumentelor de lucru și de analiză
3. Analiză cuvinte cheie
Analizăm domeniul și oportunitățile pieței, iar pe baza datelor alegem cuvintele cheie
4. Implementarea Strategiei
Pe baza tuturor datelor dezvoltăm o strategie de atac pe toate fronturile de căutare
5. On Page Seo
Construim titluri, url-uri și meta-descrieri, le focusăm pe cuvintele cheie, construim link-uri interne și externe
6. Link Building
Analizăm competiția, dezvoltam o strategie de backlink-uri cu un rank înalt
7. Creare Conținut
Realizăm o cercetare de piață, dezvoltăm un plan de creare de conținut și creăm conținut pe teme relevante pieței
8. Optimizare pentru mobil
Realizam cele mai bune practici pentru accesarea site-ului de pe device-uri mobile
*9. Local-Seo Strategy
Se refera la o serie de practici suplimentare care au ca rezultat o indexare locală superioară
Promovare Online
1. Audit PPC
Analizăm care este starea actuala a procesului dumneavoastră de promovare în online și direcțiile de dezvoltare
2. Setup Tehnic
Trecem printr-o serie de proceduri necesare precum instalarea Facebook pixel, Google Analytics, Google Ads Conversion Tracking
3. Analiză Piață
Vedem ce strategii folosește competiția la un nivel înalt de profunzime ( cuvinte cheie, creative, funnel etc.)
4. Strategia
Presupune un plan complex alcătuit din public țintă, cuvinte cheie, obiective, metode, platforme, buget și structură
5. Creative & Copywriting
Presupune crearea de titluri, imagini, video-uri și text pentru reclame
6. Implementare & Testare Optimizare
Are loc un proces continuu de îmbunătățire în funcție de performanță
7. Retargetare
Ne asigurăm că oferta noastră urmărește clientul, în cazul în care acesta a manifestat interes
8. Dynamic Ads
Folosește o tehnologie speciala prin care se adaptează continuu la nevoia clienților
9. Raportare
În fiecare luna veți beneficia de un sumar al analizei datelor statistice și de prezentarea planurilor și direcților viitoare in format video
Administrare & Creare De Conținut
1. Analiza Situației Actuale
Verificam strategia competiției și trecem prin mai multe variabile care determină performanța strategiei actuale ( Cum? Ce? De ce? Unde? Pentru cine?)
2. Stabilirea planului
Dezvoltăm un plan congruent cu restul activităților desfășurate. Finalitatea presupune un plan focalizat pe o serie de obiective
3. Crearea de conținut
Crearea tuturor formelor de conținut care să susțină obiectivele (Blog posts, imagini, video-uri , Ebook, etc)
4. Interacțiunea cu Fanii
Ne ocupăm în mod profesionist de comunicarea și suportul clienților pentru o buna reprezentare a brand-ului
5. Stabilirea de Parteneriate
Asocierea produsului cu o persoana sau o companie apreciată
6. Măsurare & Raportare
Fiecare mișcare va fi urmărită sub forma de rezultate si raportată dumneavoastră în forma de concluzii si planuri viitoare
Email Marketing
1. Analiză Piață
Ne uitam atent la strategiile competiției (ce fac și cum fac?)
2. Strategie
Dezvoltăm un plan congruent cu restul activităților desfășurate. Finalitatea presupune un plan focalizat pe o serie de obiective
3. Copywriting & Creative
Crearea tuturor formelor de conținut care să susțină obiectivele (Blog posts, imagini, video-uri , Ebook, etc)
4. Integrarea
Ne ocupăm în mod profesionist de comunicarea și suportul clienților pentru o buna reprezentare a brand-ului
5. Audiența
Realizăm materialele in funcție de publicul țintă
6. Testare & Optimizare Raportare
Fiecare măsură pe care o luam va fi analizată si optimizata in mod continuu, realizâdu-se un sumar lunar bazat pe KPI
chatbots
1. Analiză Nevoi & Piață
Ne uitam la ce trebuie să facă “roboțelul” pentru a susține activitatea și aruncăm o privire la competiție
2. Realizarea Strategiei
Avem în vedere problemele pe care le rezolva, obiectivele si funcționalitățile necesare
3. Creare
Dezvoltăm personalitatea robotului, elementele sale de text și CTA necesare
4. Personalizare
Roboțelul va avea diferite funcționalități în funcție de trăsăturile clientului, adaptându-se progresiv pe parcursul comunicării
5. Integrarea
Introducerea ca și element în campanile de publicitate
6. Testare & Optimizare Raportare
verificăm fiecare pas și optimizăm pentru performanță în mod continuu, raportam datele statistice, acțiunile specifice generate de clienți și discutăm despre planurile viitoare
— Ia legatura cu noi
Contactează-ne
Îți vom răspunde la orice curiozitate legată de serviciile noastre. Ne poți descrie de asemenea detaliile proiectului tău și noi vom răspunde cu un mini-plan de acțiune, gratis și fără obligații